Odborný/á knihovník / knihovnice - akvizitér / akvizitérka
Tel:
+420 493 332 555
Petra Holoubková
Společnost Univerzita Hradec Králové hledá nové zaměstnance na pozici Odborný/á knihovník / knihovnice - akvizitér / akvizitérka v lokalitě Hradec Králové.
Zaměstnavatel: Univerzita Hradec Králové
Adresa pracoviště: Rokitanského 62,
500 03 Hradec Králové
Úvazek: ,
jednosměnný provoz
Plat: 20000 - 22000 Kč
Vzdělání: ÚSV
Další informace:
ODBORNÝ/Á KNIHOVNÍK / KNIHOVNICE - AKVIZITÉR / AKVIZITÉRKA
- PP na dobu určitou 1 rok, nástup od 1. 7. 2020
- Náplň práce: samostatně zpracovává agendu příjmu dokumentů v knihovním systému včetně přidělování přírůstkových čísel, čárových kódů a lokace; spolupracuje s fakultami UHK během jednotlivých kroků akvizičního procesu (poptávka ceny, vydavatele, termínu dodání); provádí kontrolu dodaných dokumentů v návaznosti na objednávku a fakturu včetně zakládání deziderát; provádí jmennou katalogizaci odborné literatury domácí a zahraniční provenience podle stanovených standardů a metodik v knihovním systému ARL; zabezpečuje tisk čárových kódů a vkládání bezpečnostních kódů; samostatně zabezpečuje agendu domácích i zahraničních periodik - objednávání, faktury, urgence, kompletování v systému Magion; zabezpečuje zápisy veškeré interní pošty v systému Athena; zajišťuje přidělené služby ve výpůjčním protokolu: registrace čtenářů, půjčování a vracení dokumentů, prodlužování výpůjček, agenda spojena s vybíráním poplatků
- Požadované vzdělání:
· dosažené vzdělání: středoškolské, VOŠ, vysokoškolské
· obor vzdělání: knihovnictví, informační technologie, případně jiné příbuzné obory
· znalosti oboru: akvizice dokumentů, práce s knihovním systémem
- Uvítáme:
· výborná znalost práce v knihovním systému a systému Athena, Magion
· zkušenosti se jmennou katalogizací dokumentů
· zkušenosti s agendou periodik
· znalost akademického prostředí
- Další požadované dovednosti, znalosti a schopnosti:
· dovednost pracovat se základními produkty MS (Windows, MS Office - Word, Excel, internet)
· ochota se dále vzdělávat
· dobré komunikační schopnosti
Osobnostní předpoklady:
· samostatnost, komunikativnost, odpovědnost, profesionální přístup
· schopnost analyzovat problémy a nacházet řešení
· bezúhonnost
· flexibilita
· dobré organizační schopnosti
Nabízíme:
· zajímavou, různorodou a odpovědnou odbornou práci
· zaměstnanecké benefity - příspěvek na stravování, výhodný telefonní tarif, …
· možnost dalšího vzdělávání
· 6 týdnů dovolené ročně
· možnost čerpání dalších výhod od partnerů UHK (viz benefitní program UHK )
· příjemné pracovní prostředí a ideální dostupnost pracoviště v centru města
Strukturovaný životopis a motivační dopis zašlete nejpozději do 20. 4. 2020 do 12:00
- Kontaktní osoba: pí. Ing. Petra Holoubková, e-mail: petra.holoubkova@uhk.cz
Máte zájem o tuto práci?
Volejte zaměstnavateli:
Tel:
+420 493 332 555
Kontaktní osoba:
Petra Holoubková